anis's FotoPage

By: anis anuar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 25-Feb-2009 08:41 Email | Share | | Bookmark
majlis akad nikah....

masa ni lina tgh call aku...
00:00
ni pulak maklang aku yang paling aku sayang...
00:00
fairuz kawan aku masa kecik2 dulu...
00:00
View all 7 photos...
alhamdullillah setelah hampir 2 tahun kami mengharungi pelbagai dugaan,dari kenalan biasa,sahabat baik,jatuh cinta,bertunang akhirnya kami selamat diijabkabulkan,tanggal 21 november 2008,di masjid kampung baru ,kuala kedah...kami sah sebagai suami isteri....


Wednesday, 25-Feb-2009 07:10 Email | Share | | Bookmark
appy&ila....

wahh....
00:00
iiiiiiiiioooooooouuuuuuuu
00:00
family appy
00:00
ni majlis kawan kami appy dan ila,kat taman dagang ampang...aku pun dah x igt bila tarikh dorang ni nikah...


Wednesday, 25-Feb-2009 06:33 Email | Share | | Bookmark
bezday aku....

kek dari my luv...
00:00
thanks sayang...
00:00
oooooo....
00:00
View all 7 photos...
tahun ni aku sambut haijadi kat umah je....x kuar g mane2 pun.....
dapat kek free khas dari my luv.....


Tuesday, 24-Feb-2009 03:58 Email | Share | | Bookmark
vastalux raya.....

lepas mkn ketupat...
00:00
hahahh...ni puding yang aku buat...
00:00
acct. nyer org...
00:00
View all 12 photos...
ni masa wat raya party kat vsb....
best jugak la...



Tuesday, 24-Feb-2009 03:51 Email | Share | | Bookmark
my best frenzz..

tutup skit mulut dia..
cun tak?
cewwww...
View all 5 photos...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net